Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Friday, January 22, 2010

Apa bendanya makhluk ajaib yang menyerang pantai PD?

Update: Lukut kobar serangan dari sejenis ikan Yu. Tapi tak tahu yang mana... Maklumat hanya setakat ni ajer yang dia sms aku.

Adakah buaya atau jerung? Kenapa pulak ada teka-teki? Mustahil terumbu karang gua rasa.

Tidak mahu menimbulkan perasaan panik pengunjung barangkali. Nanti kurang pulak orang melawat PD ye tak? Ceh, itu lebih penting rupanya. Gua takut godzilla aje. Kena panggil kapal selam pulak nanti.

Weh lukut, msg aku apa bendanya yang menyerang kampung halaman ko tu.. Kalau ada gambar lagi bagus, mms aku skali.

2 comments:

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

ko nak suruh lukut mms guna nset cap itik ke cap kongkeng? dia ada nset tu pun dah bersyukur gila2 dah kawan2 ni ha..dapat gak nak berbual manja ngan dia..hahahaah...aku suspek penyu la antusabun..penyu dah rock skrg,kat pantai batu buruk eh yg terbaru ni diabinatang landing nak bertelo?

antusabun said...

Astaghfirullah.. ko bawak ajaran sesat ke ni?