Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Thursday, January 28, 2010

Ok. Ngam dah..

Siap dah layout baru blog gua. Berpeluh gak buat sampai lupa nak buat bakdiah qobliah maghrib. Ni makan pun tak lagi ni.

Kot lepas tengok layout baru ni si apis hpa tu masih pakai tongkat lagi tak tahu la nak cakap. Sia-sia la kerja gua maghrib tadi.

2 comments:

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

hahahahahaahahha...apsal plak kait tongkat aku...ape blog baru ko ni ajaib ke?haha..esok abis pukul berapa? aku nak seret lukut pegi sana.

antusabun said...

Macam biasa je waktunya. Datangla