Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Thursday, January 14, 2010

Ni tak pelik sangat. Cuma jarang-jarang berlaku je.

Kadang-kadang gua pelik jugak, yang nak dikelintaunya Raja Petra sampai ke London ngan Poland tu pehal? Ni yang kisah pembunuh adik Nurin tu dah tutup fail ke? Media tak sensasi kerja pun tak jadi ye tak?

Sibuk nak siasat kek harga 5 ratus ringgit TGNA, tapi rumah agam harga juta-juta ex-mb Selangor tu boleh pulak jadi buta tuli ye? Musykil gak antara TGNA njan DSKT sapa lagi lama jadi MB...

Rupa-rupanya jadi doktor gigi lagi masyuk dari doktor pakar jantung. Nak tanya, susah tak jadi doktor gigi? Saya tak berkenanlah nak masuk AF sume tu. Tak tahan nak layan-layan gossip sume tu. Nanti takda masa pulak nak beribadah....

No comments: