Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Friday, January 1, 2010

Keropok kayu.

Ingat laie masa belajar kat tanah arab dulu. Hidang keropok ni kat member arab masa diaorang datang rumah. Semua pandang pelik kat aku bila aku selamba aje kunyah..


"ko makan kayu ke" kata Yasir sambil buat muka pelik.

Terus mamat arab tu tak datang umah dah lepas kena berbakul-bakul kutukan berbisa aku. Tapi sempat jugak dia pelahap sepinggan keropok panas aku.

Nak terajang kang nabi suruh hormat tetamu....

1 comment:

Cik Zura said...

ok lagi tu daripada makan kopok kulit lembu kat indon