Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Saturday, January 16, 2010

Pasal facebook pun nak bising.

"Apabila memakai dan menggunakan alat-alat ini (Facebook dan Twitter), sifat keMalaysiaan, sifat keIslaman, sifat buddhisme, sifat kristian yang ada pada seseorang itu perlu dijadikan benteng," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Seminar Kesedaran 1Malaysia di sini hari ini.

Nota: Nampak benar si menteri ni takda kerja. Merepek manjang je. Lain disuruh lain di rabanya. Pejadah buat muzium kat Jelebu? Nak suruh lembu itik lawat? Muzium kat Seremban tu pun 23 tahun aku dah tak pergi. Pergi yang dulu-dulu tu pun kena paksa.

Fokus beb. PKFZ, pembunuh Nurin, stadium runtuh, dan 1001 hal karut gomen buat tu selesaikan segera. Enjin jet tu berapa harga sebenarnya? Takkan kalah harga dengan enjin Ferrari? Harga BMW skang pun cecah juta. Bukan boleh terbang pun. Orang jakun pun muntah dengar geng-geng lu punya karut. Lagi mau usik facebook.

Cmon la pakcik, wake up!!!

No comments: