Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Saturday, January 2, 2010

Bangsat pertama tahun 2010.

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia, (SPRM) hari ini membuat laporan polis terhadap pakar patalogi Thailand, Pornthip Rojanasunand bersabit hasil bedah siasat kedua Teoh Beng Hock.

SPRM mendakwa Porthip membocorkan hasil laporannya yang mendakwa mendiang mati di bunuh.

Bagaimana pun bekas majikan Beng Hock yang juga ahli EXCO Selangor, Ean Yong Hian Wah berpendapat laporan polis itu mungkin taktik untuk menutup hasil siasatan Dr Porthip.

Nota: Fakof! Eshol! Bangsat punya umat. Apa dah takda kerja lain?

2 comments:

Kamal said...

Biasa lah.SPRM - Suruhanjaya Pembunuh Rakyat MALAYSIA.

madbi said...

aku serahkan semua sumpah seranah pada korang untuk tambahkan lagi.... aku dah xdaya dan habis ayat nak menyumpah sprm ni. kalau aku ada kuasa macam katun power rangers, memang dah lama dah aku belasah sekor sekor depa ni. tapi kita kena pegang apa yang wing tat dan ming ming cakap "kami xbesar dan kami xkuat, bila bekerjasama semua jadi mudah...... wonder pet, yeeaaa"