Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Friday, January 29, 2010

Rakyat Kelantan yang istimewa.

Tetap istiqomah. Tak makan dek propaganda. Hormat ulamak, negeri digelar serambi Mekah.

Cukup hebat. MB di cerca macam-macam dan di fitah aib, rakyat tetap setia dibelakang. MB Negeri Sembilan kalau kena benda yang sama apa jadi agaknya? MB Pahang apa cerita? Lama takda isu. Last isu saman pun senyap aje. MB Terengganu? Kahkahkah.. Ni paling gelihati. Macam nak terbogel dah kena kitai dengan kaum sendiri.

Apa pun tetap respek pada MB Pakatan Rakyat la. Walaupun disensasikan dengan cerita bukan-bukan, sikit-sikit manifesto cuba jugak ditunaikan. Ye lah, nak bagi air free kat rakyat sendiri pun kena maki siang malam. Sabar ajelah.

Puak sanun tu naik harga gula pun releks-releks aje. Untuk kepentingan rakyat katanya. Kepala hotak dia la!!

No comments: