Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Tuesday, December 9, 2008

60-Berhati-hati dimana jua anda berada

Hari raya gua biasa-biasa saje. Tahun ni gua takda tengok lembu korban. Datang aje rumah nenek gua teruk makan lemang dengan rendang. Fikiran gua pada tahun ini agak sensitif sedikit. Beli surat khabar je terus gua sedih. Macam-macam ujian dan bala yang turun pada manusia sekarang ini. Malang betul-betul tidak berbau.

2 eksiden gua nampak dalam perjalan pergi balik kampung gua. 1 kereta wira berlipat dekat Bukit Putus menghala Kuala Pilah dan satu lagi, wira jugak terbakar kat mana ntah, tak tau pulak nama tempat tu. Jadi, Jam la seluruh perjalanan gua pegi balik kampung tahun ni.

Jadi dikesempatan ini gua nak nasihat pada yang masuk blog gua agar berhati-hati tak kira kat mana juga lu orang semua berada. Gembira-gembira ni kita kena jugak la beringat. Kalau tak pun ingat pada orang yang lebih susah dari kita. Jangan ingat asyik nak enjoy je. Lagipun kita kat dunia ni pun tak lama.

,

Beribadatlah banyak-banyak...

1 comment:

AniS GalaXy said...

patot pon cousin cik anis blk ke melaka dri kul 6.30 ptg kul 11 mlm baru smpi
upanya ader exciden

berhati2 di jalan raya k
ingtlah insan tersyg
sekian dri cik anis
dri tapak ke jadian
tiberrrrrrrrrr
hahaha...