Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Tuesday, December 9, 2008

61-Sambungan dari no 59

Gua baru borak dengan boss gua. Rupanya dari tahun 88 lagi projek kat H.Towers tu dinasihatkan berhenti. Boss gua memang ahli sains. Jadi gua yang jahil serba-serbi ni telanlah semuanya. Gua memang dah syak lama. Ni semua penangan encik rasuah. Mesti ada kene ngan orang yang ada kuasa. Gua malas nak tembak sesapa. Kang jatuh fitnah pulak.

Ni nak citer pasal fitnah-memfitnah ni lu orang rasa ketua kampung Bukit Antarabangsa ada kena mengena tak? Mesti takda bukan? Kalau gua tuduh pak menteri? Exco negeri? Atau pak guard condo kat sana? Mesti budak tadika pun tau kan?

Sebenarnya yang boleh arahkan sesapa buat kerja, tutup lubang sana-sini mesti kerja encik duitkan? Haha... Orang Melayu memang suka duitkan? Gua pun suka duit. Boleh beli kereta baru. Haha

Lu orang pening tak baca posting gua kali ni? Lebih kepada merapukan? Sebab gua demam, Tapi gua datang jugak opis sebab ada kerja gua kena selesaikan.

,

Nanti bila otak gua dah center gua taip balik.. Esok kot?

4 comments:

hajime said...

betul3...
janji duit...

hans said...

itula pasal
rasuah nih kuasa manusia jahat
duit punya pasal semua jadi

antusabun said...

itu la pasal. hancur woo kalau rasuah-rasuah ni. Jelas sangat dah

miss galaxy said...

uikss......dunia skg nie
x kisah halal haram ek
rasuah pun nk telan ka....aiyooo