Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Tuesday, December 30, 2008

83-Walaupun begitu, gua tak lupakan Palestine.

Ada sorang member gua sesaja gatal tangan nak sambut birthday. Gua rasa dia lebih pada nak bagi kengkawan makan. Gua setuju je bila bab makan free jadi tajuk utama.
Gua nak kutuk pun tak sampai hati, tapi lu tengok jer la gambar yang gua letak ni..




p/s Gua sedang berkabung untuk penduduk Palestine. Gua trauma lagi ni tengok tv 2,3 hari ni.

7 comments:

faqiha said...

sedap nye kek tuh:)

mrblind said...

palestine..amerika punya kepala memang celaka..ada pula disalahkan hamas..

DarabDua said...

cilakak israel!
OIC pun satu hal!
tgk nampak tak nampak saja.

BiskutLemau said...

macam tak cukup je kek tuh... save bajet ko?

KARKADEWA said...

tanda2 akhir zaman nih...

sultan said...

akoo mmg anti betol ngan zionis nih...

kacang puteh said...

hampeh.....keluar juga gambr aku...