Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Tuesday, December 23, 2008

80-Gua masih lagi penat.

Tak hilang lagi penat gua balik dari Kedah. Nganto orang kawin. Tapi gua agak, kalau gua yang pegi untuk berkahwin mungkin tak sepenat ni kot.

Persatuan Karyawan Malaysia (Karyawan) menyifatkan filem seram tidak memberi kesan yang boleh menimbulkan perasaan takut dan kepercayaan pada perkara tahyul.

Lamputih cakap- Memang tak menyuburkan tahyul. Benar, aku pun setuju. Korang memang pandai. Orang lain je bodoh. Orang-orang agama di dalam negara ni pun semua kayu. Apa ajer diaorang reti yer tak? Korang je yang cerdik. Cerdas dan segalanya...

4 comments:

BiskutLemau said...

Kalo lu yang kawen, lu penat lain laaa

KARKADEWA said...

ah...
maw kawen..??
tulang blakang n lutut da anto inspection..??

Apai said...

..kat kedai potong byk spare part..

Biskutlemau said...

Ha'ah... lutut a.k.a drevsab banyak kat mun lee tuh... oii apai kat kampung tak bobok ke? asik tido lewat je... gi la mancing jenggo... setakat nak main intenet kat kajang utama bulehh...