Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Wednesday, April 14, 2010

Analisa penting buat BN sebelum umum calon esok!! Tersangat important ni. Jangan main-main..

PKR letak Zaid Ibrahim jadi calon manakala dari BN sudahnya berpuak-puak. Seperti biasa media perdana cuma melaporkan yang manis-manis sahaja kepada puak ketuanan mereka. Ada yang nak Palanivel, ada yang nak Mohd Taib dan ada yang nak Mugilan. Masing-masing punyai alasan kukuh. Gua perhati pun memang kukuh alasan-alasan mereka tu.

Yang bangang suruh PKR letak calon India pun ada. Sah bangang melampau. Anak siapalah dia tu ye..

Melalut pulak gua.. Hehe..

Pada gua kalau BN letak calon Mohd Taib memang harapan cerah. Syok pilih kaum sendiri masih relevan bagi pengundi luar bandar. Kalau letak Palanivel atau Mugilan pasti kalah cuma beza undi berdasar pada kekuatan boikot. Tu la, suruh boikot Israel taknak...

Melalut lagi gua..

Isu letak calon tempatan tak berapa nak rasa kesannya sangat. Yang penting nampak bersih, suci macam pakai biozip..

Argghh.. Banyak pulak gua melalut malam ni. Gua stop dulu la pegi minum kopi..


:)

No comments: