Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Friday, April 23, 2010

Bagaimana rasanya dinner dengan Rosmah ye Zul?

Bahaya jugak sekarang ni. Seram dengar pengumuman dari Najib semalam. Katanya sudah ada rahsia dia tentang Anwar hasil dari dua pengkhianat PKR. Sapa lagi kalau bukan dari Zahrain dan Zul Nordin. Beria bawak pegi Amerika rupanya nak korek rahsia orang tu jugak. Lain kerja takda. Ngabihkan duit rakyat memang kita serahkan pada dia seorang.

Bagaimana rasanya dapat dinner dengan Rosmah kan? Kena pulak kat ibu negara Amerika. Nak suruh bentak pasal Nuclear Power Plant kang mungkin tercangak-cangak bangang. Baik teman Rosmah Shopping. Karektor Rosmah bagaimana ya wahai Zul Nordin? Lucukah dia? Easy going kah dia? Mesra alam ke? Kalau compare dengan Wan Azizah bagaimana? Siapa yang lebih mesra wahai Zul?

Walaupun begini jadinya, gua sebagai rakyat Malaysia punyai perasaan ingin tahu tentang rahsia orang itu. Kenapa perlu sorok-sorok? Kenapa mesti nyuruk-nyuruk kalau hal ini besar impactnya pada negara? Dedahkan sahaja dan benarkan Anwar jawab di hadapan seluruh rakyat kalau mana ia menggugat kestabilan politik, agama dan sosial negara. Gentle bukan? Dan kalau bersalah serta punya cukup bukti kukuh, apa lagi dakwalah dia!!!

Takut???? selagi tak dedah dan benarkan kami yang punyai otak ini menilai, lu tetap orang yang bermasalah wahai Najib!!!!

No comments: