Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Saturday, April 10, 2010

Kenapa gua manjang buh gambar je skang nih..

Ada budak sorang tu bagitau yang dia kalau baca artikel panjang-panjang mata pedih dan berair. Jadi masuk blog gua ni best boleh tengok gambar aje.

Malam tadi gua tau.

Kasyaf la pulak....

****

Malam tadi ada 2 ekor udang galah jumpa gua tanya nape kutuk Shahrizat sebab dia tak paham.

Ni gua nak nasihat, tinggallah lagi usrah mingguan. Hah kan dah ketinggalan.

"Tuntutlah ilmu walau tengah nazak sekalipun"


:)

2 comments:

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

oi...aku macam kenal udang galah ngan budak mata berair tu..waahahah...masa yg bagus utk update blog..dia baca masa keja je.

antusabun said...

haha.. Kasyaf lagi aku ni