Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Thursday, April 22, 2010

Ni kali Kamalanathan pulak kantoi. Macam siot je..

Ok, cite ni best. Mula-mula puak Barisan bantai Zaid isu arak. Zaid tak nafi tapi katanya dah taubat. So, pada lu orang la nak hukum macam mana orang macam ni. Pada gua takda hal. Itu hal dia dengan Allah. Dah taubat alhamdulillah gentle dan berani. Gua suka orang ni.

UMNO cukup suka main gay. Dari dulu gua dah tulis menatang alah ni. Serang peribadi kaw-kaw tapi taknak mengaku. Yang kelam kelibut pemimpin depa. Amik kau, KJ ngan Hishamuddin pulak yang kepanasan.

Skang timbul isu Kamalanathan tak ngaku cium tangan TPM. Nak menipu tapi bodoh melampau. Nak tipu pun agak-agak la. 1 Malaysia tengok la ngok. Tak nak mengaku satu hal, kantoi pun satu hal jugak. Kahkahkah...

Mungkin kantoi pasal tak dapat degree kot.. Kahkahkah..

Lu memang best la RPK!

Apa cerita nak gi kalong-kalong selipar pulak ni? Sekali lagi kahkahkah..

No comments: