Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Sunday, April 25, 2010

Entry khas pada yang bangang pangkah BN siang tadi!!!

Katalah PKR kalah kali ini. First time kalah di dalam negeri yang dia sendiri perintah. Kekalahan di Batang Ai dan Bagan Pinang adalah kerana 2 tempat tersebut dalam negeri bawak kekuasaan Barisan Nasional. Kalah pula pastinya dengan majoriti yang lebih besar maknanya esok BN akan bertambah bongkak serta menyalahkan Kerajaan Negeri yang gagal jaga kebajikan rakyat sendiri.

Alasan macam sial!!

Buat rakyat Malaysia, sini gua nak bagi paham. Sekolah dan Jalanraya bawah kuasa Kerajaan Pusat. Felda jugak dibawah pusat dan yang jaga adalah bekas menteri bernama Yusof Nor. So kalau nak tuding jaring yang bau taik tu ke PKR anda adalah bangang sebangang-bangangnya. Dalil pembangunan ada 2 kategori. Jangan jadi bodoh macam menteri BN.

Air telah diswastakan semasa pemerintahan BN. Sebelum ni JBA adalah bawah pusat. Alasan tukar agar lebih efisien kerja dan pentadbiran. Maknanya BN memang sejak dulu lagi dah mangkok. Dan bila Kerajaan PR yang dapat rampas Selangor memfreekan air pada kegunaan bawah 20 meter padu dan BN naik gila maka sendiri boleh cermin muka dan ketuk sikit kepala otak agar boleh berfikir sapa yang benar dan salah.

Marah bila India dan China dari DAP dan PKR menang tapi bersorak pulak bila kaum tu menang guna tiket Barisan Nasional. Alasan tahap tadika yang di beria adalah ketuanan Melayu dalam bahaya. Rasa nak bagi penerajang padu kat perut sapa yang cakap macam tu.

Yang potong peruntukan untuk agama adakah dari DAP dan PKR? Guru KAFA yang sejak dulu macam tu jugak adakah salah PKR? Peruntukan masjid dan zakat buat main adakah salah DAP jugak? DAP yang berkaum Cina dan India dia nak jaga kaumnya dia punya pasallah. Sepatutnya Melayu yang ramai-ramai dalam Parlimen dan DUN tu buat perkara yang sama. Berlumba-lumba!!!!!! Maka rakyat akan senang sebab itu pun fungsi wakil rakyat bukannya wakil keluarga dan anak-pinak.

Bukan susah nak pikir. Yang beragama Islam, kecoh 2,3 minggu ni isu APCO. UMNO tak nafi dan tak jawab tuduhan dari PR tentang Yahudi laknatullah jadi penasihat kepada negara yang mengaku kononnya negara Islam. Tapi tuduh PR politikkan isu. WTF!!!!!! So, yang bangang sokong puak tu pasal apa? Jahat kah DAP dan PKR sampai UMNO tetap suci walaupun guna Yahudi yang siang malam balun rakyat Palestine? Jahatkah DAP dan PKR bila rakyat Palestine kebuluran angkara kaum yang kini kita bayar juta-juta just untuk nasihat? Bangang sangatkah sampai mahu pakai Yahudi laknatullah itu yang sejarah merakamkan mereka dah bunuh hampir 300 atau lebih utusan Allah/Nabi!!!!

Apalah sangat RM1000 kalau nak banding muntahan peluru mesingan yang merobek perut ibu mengandung yang beragama ISLAM!!!!

Akhir zaman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

mayadink said...

melayu memang lapar duit ....