Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Friday, April 9, 2010

Kenapa bini PM ni sibuk aje haa??

Pelik juga bila hari-hari ada je cerita bini PM ni kat tv. PM yang dulu-dulu tak la sampai hari-hari cerita aktiviti bininya. Dah menyampah aku tengok. Menteri yang ramai-ramai tu apa gunanya haa kalau semua benda bini PM aje yang buat.

Bila jadi macam ni tak best pulak rasanya. Sapa yang menteri sebenarnya. Yang aku perasan menteri muncul hanya bila ada isu dan masalah. Bini PM releks je kumpul kredit.

Hanya pandangan kosong aku aje..

No comments: