Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Thursday, May 7, 2009

Apa cerit Perak ni. Macam kat Gazza pun ader gak...

Sumber anilnetto ngan wak banjar...

Gila saiko kat Perak ni.

Roadblock banyak nak mampos
Asal baju hitam je kena tangkap.
Yang minum kat restoran pun kena tangkap.
Ahli Parlimen pun kena tangkap
ADUN pun kena tangkap.
Yang bawak gambar sultan pun kena tangkap. Gambar di koyakkan.
Salahudin Ayub pun kena gak..

Setakat pukul 9:30 ni 25 orang dah kena kitai.

Tak pasal-pasal restoran pun kena tutup hari ni. Ala-ala kat Hebron la pulak. Langsung takder hati perut. Bas sekolah pun takleh lalu. Tak pasal-pasal kena turunkan budak jauh.

Sumber dari UMMI..
Ada acara kejar-mengejar kat padang..hehe

Sumber dari Cina Islam
Kami masuk ke Dewan dan mendapati tempat duduk telah berubah, kami mencabut semua tanda nama dan juga diikuti dengan ADUN BN yang tidak membantah.
Kedudukan kami sekarang sama seperti kedudukan semasa PR memerintah Perak.


Traffic menggila kat tempat-tempat tertentu...Sila pegi Kedah kalau nak bercuti

2 comments:

apei said...

bos gua suruh pi ipoh hari ni, gua cakap 'sorry bos, lain tempat boleh?'

Basuh Baju said...

dekat gazza pun soal siasat dulu br nk tgkp..haha

ini ke 1 mas?