Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Wednesday, May 27, 2009

Champ league punya pasal

Malam ni mesti budak-budak jadi gila babi. Ni bola punya pasallah ni. Takan pasal AF pulak. Gila ke apa?

Gua tak nafi ramai penyokong Man U pagi ni. Barca gua syak suam-suam kuku je. Ramai lari ke Madrid. Fanatik tak fanatik kalau lu carut Rooney mau gelas teh tarik hinggap ke dahi. Tu fanatik punya pasallah. Kalau test suruh sorang-sorang sebut nama pemain Man U malam ni silap-silap dengan mak tiri Ferdinand lancar keluar dari mulut. Tapi kalau gua test suruh sebut huruf-huruf Qalqalah, mau bersepai bibir menggeletar nak ucap..

Team gua dah bungkus. Tapi gua faham nilai player gua sikit je. Compare ngan mana-mana pasukan, silap-silap team NS Cempaka lagi grand. Namun team Arsenal bagi gua tetap terbaik. Tunggula musim depan budak-budak Man U pasti gigit bibir.

Dek sebab bola, pasti esok ramai terbarai pegi kerja. Mau kucar-kacir ngadap boss. Konon fanatik punya pasalla tu, padahal sepak bola tonjol. Gua macam biasa tido awal. Esok nak sahur ngan tak mau miss solat subuh.

***

gud luck bebudak setan merah!!

No comments: