Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Tuesday, May 5, 2009

Tak sabar dah gua tunggu drama 7 Mei ni

Tak lama lagi 7 Mei menjelma. Satu lagi drama politik realiti menjelma. Pelakon semuanya wakil rakyat. 1 dunia pasti tak keruan tunggu drama ni. Pasti kerja jadi bersepah. Pasti kelam-kabut persis dilanggar garuda.

Sapa nak ikut drama ni siap-siap beli susu anak, lampin, ikan ayam pasti tak putus bekal. Bukan apa, taknak la terputus babak pulak. Boleh jadi sejarah nak cerita pada anak cucu.

Blog akan jadi medium terpantas. Gunakan sebaiknya.. Tanda mana-mana blog untuk saluran terkini. Tv radio suratkhabar basi dah.

Ceria-ceriakan hari anda dengan drama realiti versi terkini. Amerika pun tak buat lagi ni!!

2 comments:

apei said...

gua memang dah meluat dah tengok drama mcm ni..

Hidemichi said...

gua nak tanda blog lu je la...lu kasi update kaw2 punyer bleh?