Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Thursday, May 7, 2009

Lelaki yang paling aku salute hari ni!!

Kot ada yang dapat panjat naik turun Everest 2 kali hari ni pun, kurang jugak respek aku kat dia. Tapi mamat ni dia hebat. Tak gentar. Hensem lebih sikit hari ni dari hari biasa-biasa.. Kalau letak orang lain mau terkencing-kecing. Gentle nak mampos.

Dengar cerita ada lak bomoh pi jampi kat kerusi dia, tapi makin berani plak dia. Tak lut!!

Gua harap-harap biarlah sampai petang kang dia gagah. Ganesan? huh..sapa mamat tu??

Sidang dah bersambung balik. Tapi tuan speaker punya mic masih lagi gagal berfungsi..Heh..

Speaker sivakumar di sabotaj kerana sejak tadi pembesar suaranya ditutup oleh pihak yang tidak bertanggung jawab.Selain itu dia berulang kali menghalau keluar tanpa pembesar suara, supaya Ganesan keluar dari dewan.(idhamlim)

No comments: