Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Wednesday, May 13, 2009

Kaitan DUN Perak dan letupan gunung berapi.

Tahukah Anda gunung berapi yang berusia tiga ratus tahun disahkan masih aktif untuk meletup. Tapi mengikut kajian ahli gunung, api elektrik di rumah kita tidak akan aktif jika tidak membayar bilnya selama tiga bulan.

Maka bila politik Perak berantakan lebih dari tiga bulan sudah sepatutnya ia di bubar. Logik tak?

***

Woit Zambry, edah pompuan kena talak pun 3 bulan je. Ngko edah pompuan ngandung ke?

5 comments:

Anonymous said...

ape punya bangang punye tuan blog...posting mcm babi..xde keje laen..get a life lah bodo!!!!

Anonymous said...

aku setuju..tuan blogger ni dah nak mampos agaknye..tulisan sume mcm bodoh

Anonymous said...

antusabun xboleh terima bn ambik perak..sape yang start dulu??? anwar al jubori lah



-RAKYAT YG WARAS-

antusabun said...

Get a life??hahahah Ni blog aku la kambing. Pegi la carik blog lain kalau nak puas hati.. aku tak suruh ko masuk pon.. Letak id la kalau berani.. setakat jerit-jerit pakai nama anon baik tak payah.

Dah aku cakap puak-puak bn macam gampang samalah macam pengikut2nya...

hafiz said...

hahaha..org kuat bn marah tu.