Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Tuesday, May 12, 2009

Kena tipu yang ke berapa juta pun gua tak tau dah...

Sumber paultan.org

Nak jugak naik minyak tu. Gua pun pelik puak-puak gerombolan ni. Altenatif ganti dengan RON95. Maknanya RON97 naik RM0.20. Macam haram. Untuk rakyat bagi sampah. Subsidi janji 30 sen gua tak pasti gerombolan campak kat mana. Jamban kot.

Lu dah nazak lagi mau tunjuk perangai celake. Apa la susah sangat bantu rakyat sendiri.

Lu gerombolan dah mati akal nak cari duit ke? Belajar dengan Thailand la takpun Singapore. Apa yang bengap sangat. Apa kurangnya negara ni berbanding negara jiran? Otak SPM lu tak berfungsi lagi dah ke?


Despite the change of ministry leadership, the proposed restructuring of fuel grades and pricing will go ahead as scheduled. The new Domestic Trade and Consumer Affairs Minister Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob has announced that the price of RON97 fuel will be increased to RM2.00 per liter from the 1st of September 2009 onwards, which is also the date that RON95 and Euro 2M diesel are expected to be introduced into the market. That is an RM0.20 increase from the current price. We’ve paid RM2 per liter for RON97 before as that was the price during the period of the 18th of November 2008 to the 2nd of December 2008.

It’s not known yet at the moment what the new RON95 grade fuel (which replaces RON92 in the market) will be priced at, but when Datuk Shahrir was the minister he said that RON95 would be priced at the same price as RON92, with the income from RON97’s hiked price used to subsidise RON95 fuel.

Hopefully this is still the plan. Get ready for massive jams at the petrol stations on the last day of August!


Statement masing-masing macam gampang!! 20 sen pun nak berkira!! Kemut nak mampos!!

No comments: