Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Monday, May 18, 2009

Rupa-rupanya ada bogel-bogel kat Mersing ye pak?

Best sungguh negara gua. Ada lari-lari sambil bebogel rupanya.. Nape la berita ni tak keluar besar-besaran. Kan dah rugi.. Kahkahkah..

Sapa mahu jawap isu ini? Sapa mahu berani ke depan pertahan isu ni? Kahkahkah..

Kenapa di Johor? Kenapa tidak di Kelantan? Perak pun sesuai kan? Kat Pangkor.. Kahkahkah..

Ceritanya ini negara islam hadhari.. Mufti teramai dalam satu negara. Banyak NGO yang ganas-ganas menyalak. Jakim halal haram mana?. Tapi isu marathon sambil berbogel? Kahkahkah..

***

Google je kalau nak tau.. Passwordnya Survivor Mersing.. Kahkahkahkahkah....

2 comments:

Aiyoyo said...

Ni apo citer cikgu cikgi nih...??

Teachers’ Day out: Two caught at sex rendezvousBy NOORSILA ABD MAJID The Star


NILAI: Two teachers here decided to keep their Teachers’ Day celebration private and ended up being busted for alleged khalwat (close proximity).

The two, both married, were “caught in the act” at 2:30am on Saturday in a rented house during a raid by a group of religious officers from the Negri Sembilan Islamic Affairs Department.

“We’ve been receiving complaints from concerned parties about the couple’s indecent behaviour,” claimed a department spokesman.

“We observed them closely for three months before finally taking action. It was hard to nail them because they’ve been moving from one place to another,” he said, no pun intended.

The male teacher, in his 40s, is senior assistant (I) at a secondary school while the woman, in her 30s, is an arts teacher at another secondary school.

The couple were detained under Section 61, Amendment 2003 of the Negri Sembilan Syariah Criminal Offence Enactment. They were released on RM3,000 bail and a surety each.

The department’s investigation unit has set June 18 for the case to be mentioned again.

AkuSaudaramu.. said...

Sebenarnya Islam itu 4 all... hukum Allah jelas meWAJIBKAN setiap yg bersaudara muslim menegaknya. Dlm Quran sebut dlm hadis sebut. Kewajiban itu mutlak tanpa kira bangsa yg penting muslim. 50thn lebih merdeka apa pencapaian pemerintah dulu kini selamanya buat dlm melembagakan pelembagaan syariat? Syiar pada agama dah megah. Masih lagikah meng kolot kan agama Allah? Tahap murtad sgt kritikal.. apa masih bergantung pada syiar? sememangnya syariat jua penyelesaian semua makhluk di bumi Allah ni. Hiburan terlalu asyik hingga melupakan pada muda mudi pada KEMATIAN. Saat itu lah di tanya apa pengorbananmu pada agama! bukan bangsa. Syiar juga ditanya TETAPI setelah keutamaan akidah itu atau dasar di tanya.. Percayalah parajurit2 tentera juga berjuang ibarat nyawa di hujung tanduk. Tatkala itu niat parajurit yg beragama islam telah di wajibkan di tanamkan perjuangan ini pertamanya berniat kerna Allah(agama), kerna bangsa dan kerna negara.. Sebab apa? Sbb muslim diwajibkan sebarang apa yg dilaku dituntut kerna Allah(agama) yg pertama. InsyaAllah keikhlasan itu terpancar.. jgn memandang sikap seseorg ahli kita meninggalkan dasar perjuangan Islam. Sesekali tepuk kepala tanya siapa Pencipta Mulia... Jwpn yg x di sanggah2 dari dulu kini dan selamanya dalam kalamullah kitab suci Al-Quran kepercayaan kita bila mengucap 2 syahadah.... 5 rukun islam, 6 rukun iman. Tiada alasan di akhirat untuk di tolak apatah lagi dengan alasan keduniaan yg semuanya ciptaan Allah. Org putih sampai lah yg hitam Kita berdakwah semuanya kerna Islam bkn untuk kita! Islam untuk semua. Ya! semua makhluk termasuk jin. Berbalik pada isu dasar pada Islam ini lihat2 juga ciri2 fasik,munafik yg mungkin menyentuh sensitiviti saudara muslimku.. tiada istilah kafir mengkafir melainkan pemutihan individu pada istilah ciri2 org munafik. Quran juga sebut hal demikian. Semua org juga sebut yg sama seperti Al-Quran... Adakah kita yg menyebut serta kitab Al-Quran mewahyukan untuk seluruh makhluk itu RADIKAL??? MAKA YANG SEBENAR-BENAR R-A-D-I-K-A-L adalah makhluk yang melanggar,menolak,memperlekeh hukum2 yang ALLAH Taala ciptakan untuk sekalian umat demi keselamatan dunia n akhirat. Siapa sini xtau bukak aurat tu berdosa? contoh aje ni.. paham2 dan renung2 kanlah Nabil... ok wassalam