Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Wednesday, May 6, 2009

Lagi kisah silver state!

Macam-macam hal berlaku sepanjang hari ni. Ada pemimpin kena tangkap pasal nak anjur solat hajat, ada kena tangkap sebab bawak kek harijadi kat putrajaya, ada kena tangkap pasal suruh pakai baju hitam esok, ada tak tido malam ni kena berjaga tutup jalan-jalan kat bandar Ipoh, ada tak tido malam pasal kena jaga bangunan nak bersidang esok(penakut gila). Kot ada emas takpelah jugak bersengkang mata..Haha!!

Tuan speaker Perak apa khabar? Boleh tido malam ni? Hehe..

Pendek kata, era kuku besi nak menjelma. Cerita-cerita akan datang kita dah boleh agak. Sapa lawan gerombolan nasibnya padah. Sapa ada telur, telurnya akan dikecutkan secepat mungkin. Nak selamat sila main gay..

Politik macam kartun!!

No comments: