Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Friday, May 8, 2009

Kot la lu boleh hepi dapat kitai DUN semalam!!

Kronologi berbagai versi ada kat blog yang bersepah-sepah di alam maya ni. Mana rajin pegi carik untuk nilai sendiri. Boleh di buat kesimpulan, semalam sarkas terbaik. Buat onar depan-depan. Tak suruk-suruk lagi demi nak kekalkan kuasa.

Lu baru kalah sekali lepas PRU12. Team lain sejak azali memang di lahirkan untuk kalah. Menang pun takdelah menang semua. Menang separuh-separuh je. Tu pun bagi tiga. Yang meroyan nak mampos macam laki mati bini lu!! Pehal??

Makin terbukak mata orang tengok perangai lu. Dapat gua faham dan sekalian rakyat jelata bahawa lu amal sikap double standard. Jati diri lu hancur sama sekali. Berkontena orang maki lu semalam. Tengoklah camno aura lu kot dapat boleh tahan..

Apa yang gembira sangat buat badut sarkas semalam pun gua tak tau...Lantak lu la!!

No comments: