Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Wednesday, May 13, 2009

Susah betul kalau kiblat manusia yang buat!!

Dulu kena gua study kuasa-kuasa yang ada kat Malaysia ni. Legislatif la, eksekutif la ntah apa lagi tif pun gua tak reti nak nyebutnye.

Ni yang baru nak kena tahu pulak fungsi mahkamah-mahkamah yang bertebaran kat seantero bumi Malaysia ni. Mahkamah rayuan la, tinggi la, persekutuan la... Tak pandai nak ulas di buatnya. Kuasa mahkamah ni plak 2,3 minggu ni macam bercangah. Kejap tolak mahkamah tu kejap tolak kat mahkamah ni..Biol aku di buatnya. Senang-senang tolak kat mahkamah syariah la plak.

Kalau gua dari dulu study ilmu shafel ni mesti tak jadi macam skang, tenang je gua shafel kat tepi-tepi jalan supermarket nun. Tak pun tahun depan gua masuk AF la. Untung-untung ada jugak pak menteri yang undi gua. Tak gitu? Hahahaha

No comments: