Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Thursday, May 7, 2009

Gua cabar semua duk depan tv pokol 8 malam ni...

Sivakumar being dragged out of the House. Pic courtesy on Sinar Harian.


Ambik perhatian sesapa yang sihat walafiat. Yang cergas dan cerdas. Yang pintar nak mampos. Anda di cabar duduk diam depan tv malam ni pukul lapan tengok berita. Fokus dan bertenang. Agak-agak lu boleh muntah tak?

Yang bodoh disqualified...Pasti tak paham ape-ape..hehe!!

5 comments:

Anonymous said...

yang bodoh adalah ahli umno

Naruto sensei said...

Aku sumpah semua yang terlibat dalam perancangan jahat ini takkan selamat malah mohon kepada Allah timpa kan kepada mereka balasan yang setimpalnya.. tak kira raja atau pun sesiapa sahaja yang merancangnya...

Aku sumpah ko Semua yang terlibat dalam rancangan jahat ini .. aku tak puas hati..

tak puas hati

tak puas hati

Raja Adil raja di junjung,

Raja Zalim Raja di sanggah,

Raja bukan Tuhan yang patut di sembah...

Raja hidup mewah selama ini rakyat teraniaya..

Raja bukan lagi pembela rakyat..

Allah saja Raja dan Tuhanku

Takbir!! Allahuakhbar!!

CAKAP2BOLA said...

krisis ini adalah disebabkan kerana kegagalan memperkenankan permohonan pembubaran dewan. Aku sokong statement Naruto Sensei di atas

qlachan said...

salam guys

nak menyelit jugak.
setuju setuju!! sokong Naruto Sensei jugak

cencurut said...

Bhai...

Gua siap muntah ijau semalam.... udah lama tak tengok TV3 Suku....