Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Monday, May 11, 2009

Apa khabar Zambri?

"Saya menerima keputusan mahkamah dengan hati dan fikiran terbuka, saya serta rakan-rakan akan mengambil tindakan seterusnya menurut lunas undang-undang" ujar DS Dr. Zambri.

Haha..Lunas undang-undang? Haha.. Sebelum ni ikut undang-undang ke? Haha.. Kalau tak nape mahkamah reject.. Hahaha..

Takut ke? Pilihanraya la.. Kata rakyat sokong..Haha.. Kata rakyat dah sedar.. Hahahaha..

Malam ni ada parti ke? Kat PWTC? enjoy ke? Hahaha.. Ada makan sedap-sedap..Hahaha..

Tak silap gua nobat lu raja lawak.. Haha.. Kalah lawak sepah.. Haha..

Mana Azwan Ali? Hahaha.. Bersama dengan anjing ke? Haha.. Hamsat sihat? Hahaha.. Lulusan undang-undang ye? Hahaha.. UM ke? Hahaha.. Nape anjing lagi cerdik dari ngko? Hahaha..

5 comments:

Anonymous said...

Kata dulu akur pada keputusan mahkamah,sekarang nak rayu-rayu pula.Manusialah katakan.You don't walk the talk, mamak.

Anonymous said...

BN perlu hormat keputusan Mahkamah dan jangan jadi seperti ADUN Pakatan Rakyat terutamanya SIvakumar yang menolak keputusan mahkamah dengan menghalang Zambry dan exco serta 3 adun lompat masuk DUN. Apapun sekarang nak hairan apa? Sultan takkan bubar DUN dan titah buat sidang DUN segera. Speaker Ganeson comfirm terima usul yang akan dibawa untuk UNDI TAK PERCAYA PADA NIZAR. so amacam? makin menarik drama politik perak ni. cayalah. hidop yeop!

antusabun said...

Hi anon..
Ganeson ye? Hahaha
Sivakumar bantah mahkamah? Hahahaha..
Kesian lu..Tak berapa nak cerdik la lu..Haha

Anonymous said...

allo mamak,
teh tarik kurang manis,roti kasi tampal tulur luar,tulur dalam tarak juga...wakakaka.

allo ano 10.41
u baca itu 2 tuntutan zambry yg kena terima pasal u ikut tv 3suku juga,u ada baca 8 tuntutan yg kena tolak ka, amma..u tak baca ka perintah mahkamah tu bukan mandamus ngok, tu la asik tv 3suku u punya hujah pun 3 suku juga..satu lagi u tau ka itu pengasingan kuasa legislatif dan eksekutif..itu mamak suda kasi campur la...amma ni kes banyak berat. Lum ada dalam sejarah speaker kena usung polis la,tahniah mamak Guinness Record. Speaker tolak usul mamak leh kasi terima juga...ni pun record baru,speaker masih ada d kerusi..timb. speaker ambil alih...wowww hebat juga itu katak...tp takpe la..katak juga kan,mana ada paham..setakat masuk animal planet. banyak rekod dah mamak kasi picah dalam satu hari, lps tu keluar tv3 suku pr biadap, tu macam kalo u masih x paham ka...

citra_trindah said...

ano 10:41

sultan bleh panggil sidang dun ka? ulas sket. aku tak berapa paham. maklumlah, aku dok di negeri yang takdak sultan. aku ingat, kuasa Menteri Besar yang boleh memanggil sidang dun. sidang dun 7/5 aritu, sultan panggil gak ke?