Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Wednesday, May 13, 2009

Gua nak riak sket... harap pak menteri naikkan lagi tol dan minyak....

Banyak isu dah terbengkalai. Semua fokus pada Perak. Permainan politik yang tak berkesudahan. Semua leka dan gua pun leka sama. Sedar tak sedar ramai yang kerja terbengkalai. Yang dah takder kerja pun ramai. Bahana ekonomi masih lagi di rasakan tapi ramai buat tak endah.

Selsema babi yang gerunkan dunia pun orang Malaysia buat tak peduli. Team Ferrari nak tarik diri dari sukan Formula 1 pun ramai yang tak tahu. Jauh dah kita dari isu-isu semasa global dan juga dalam negeri.

Semua sibuk sesibuknya. Harap semua kembali ke pangkal jalan. Start balik isu Altantuya yang dah senyap tu. 18 buah negara kondem Malaysia pasal isu ni. Takkan kita sebagai rakyat yang cintakan negara senyap aje? Hahahahaha.....

Ni minyak pun nak reshafel balik. Arghhh...benci betul aku ngan gerombolan ni. Kerja lain takder, naikkan barang harga sesuka hati. Tol bila nak naik pak menteri? Gua tak sabar-sabar ni. Bulan ni income gua adalah lebih sikit. Campur yang part time punya adalah RM9k lebih sikit. Bulan depan insyaAllah dapat dalam area RM14k. Cukai gua lari. Pedulik apa gua...Hahahahaha. Dalam setahun setengah dapatlah gua pakai brand new GTR R34 yang gua idam-idamkan tu. Standby dah bengkel nak tukar single turbo T88 dengan cam hks. Hahahaha.. Best tak hidup gua???

Lu pak menteri dah ajar rakyat macam ni maka terpaksalah gua ikut style lu. Tapi maap banyak-banyak, gua bayar zakat je, tax tak kot..heheheh

***

Kalau gua jumpa lu pak menteri, tanpa segan silu gua pam gila-gila keta kerajaan lu orang.

update: oit abgsupra, keta ko dah siap lom? jangan lupa 23 mei ni kat Sepang ye. Gua tunggu keta gaban lu...hahahaha

1 comment:

Firdaus said...

cilakak, fairlady gua pun dah lama sgt rehat garage rumah tu. tak nak ajak gua skali ke?