Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Friday, April 3, 2009

135-Ni idea pasal surat khabar.

Ramai berkobar-kobar nak boikot akhbar perdana. Tapi kena pulak sukan dalam bulan ni citer best-best. Kelayakan piala dunia. F1 pulak kat Malaysia minggu ni. Gua tau orang-orang yang gila sukan ni. Gua dulu pun ada perangai macam ni. Main bola bersepah jugak. Bawak keta F1 apa tah lagi.

Kot-kot sapa yang ada modal lebih tu buat la akhbar yang memuatkan berita sukan je. Confirm akhbar arus perdana tertido dengan sendirinya. Tapi jangan pulak citer gossip ahli sukan pulak ye. Secara auto gua bakat pulak benda picisan tu!!

No comments: