Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Tuesday, April 21, 2009

176-Lawak bangsat for today!!

Gua dah cakap. Lama-lama sok benda yang tak dijangka akan keluar. Ajaran sesat lepas ni akan berterabur la dalam BolehLand ni. Sok jangan semua nak lepas kat aktivis agama. Skang ni seronok je ko tekan agamawan ni sampai dia nak makan nasik pun tak lalu.

Ustaz Awie cakap lebih kurang camni “Seorang penyanyi rock seorang yang jujur, kebanyakkan penyanyi rock senang masuk syurga” .

Peluk Irma tak jejas ekonomi negara - Nabil

Statement sekor-sekor bau macam longkang!!

1 comment:

Anti Artis Termasuk Kump. Nasyid said...

Apa kita semua tak boleh nampak ke lagi? Kerajaan menyuburkan industri hiburan di Malaysia ini hanyalah untuk menjadikan majoriti rakyat leka dengan hiburan dan dunia artis hanyalah dengan niat supaya rakyat tidak dapat berfikir tentang apa yang kerajaan buat, kerana apa yang rakyat tau pasai dunia artis dan hiburan.... kerajaan nak buat apa pun sume ok jer...