Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Monday, April 13, 2009

162-Pejadahnye pak menteri JAKIM mau kaji balik Islam Hadhari, hari tu cakap complete dah!!

Maka bila bertukar kabinet maka bertukar hala tuju rakyat. Boleh hari ni cara amalnya Islam Hadhari esok Islam apa pulak? Maka gua terbengong sebentar. Ini rasanya bila hati dipermainkan. Konsep ajer dah kabur maka gempaklah Islam di Malaysia mengalahkan Islam seantero dunia. Seluruh ulama' terkesima. Maka gua jadi gila.

Cara Islam hadhari hari tu gua tak abis khatam lagi. 10 rukun tu pun gua tak abis hapal lagi. Nasib baik gua tak jadi cikgu, kalau tak dengan anak murid gua skali pengsan dengar gua ceramah.

Kalau buat sesuatu benda tu mesti nak gempak. Canang satu dunia bagitau ia idea tercanggih. Bill Gates kalau Islam mau dia letak jawatan masuk tabligh.

Susah betul jadi menteri ni ye?

2 comments:

abgBro said...

dulu masing2 mnyokong bagai nak rak..mmg jadah tul!

aku said...

go, go girls blh tengok tak dlm Islam hadhari?