Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Friday, April 3, 2009

136-Lagi berita tahap bangang ke udara

Gua jumpa berita gila lagi. Lama-lama gua pun jadi gila. Apa jadah pulak boleh keluar idea gila ni?


KUALA LUMPUR: “Aktiviti tarian poco-poco yang dijalankan di masjid tidak salah jika ia mampu menarik serta memakmurkan tempat ibadat di sesebuah penempatan,” kata penceramah bebas, Mohd Zawawi Yusoh.

Bekas pensyarah di Jabatan Bahasa Arab Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) itu berkata, tarian itu aktiviti yang baik untuk kesihatan selain dapat merapatkan ukhuwah sesama umat Islam.


Arghhh... Malas gua nak ulas. Ulas kang ada pulak yang kena maki. Ni nak maki pak menteri pun dah macam cakap dengan tong gas. Buta tuli kayu habis. Membuang masa. Baik gua doakan aja bagi mampos!!

3 comments:

Anonymous said...

punya la luas muka bumi niee... awat plak depa nak buat kat masjid... dah tak dak tempat lain keee... pelik betoi aku ngan perangai makluk akhir zaman nie... ingatkan nak ajak org pi makmurkan masjid dengan aktiviti keagamaan.. nie poco-poco.. pening...peninggggg

Cik AniS GalaxY said...

salam
lama x komen kat sini

oppss tarian poco-poco
mmg elok utk kshtn
tp nape kat masjid plak ek...erm..musykil

lbh baik u x komen psl nie. coz i know u punya komen buat org menanah telinga...hehe

apai said...

mula mula lagu poco poco lepas itu main lagu goyang inul pula,baru ramailah macik,pacik,anak teruna,anak dara datang kemasjid.
lepas itu imam masjid banyaklah masuk kerana menikahkan pasangan.