Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Monday, April 13, 2009

161-Berita hari ni yang musykil

Tak sampai seminggu pak menteri angkat sumpah, hari ni gua dengar berita canggih. Gua tak mau bantai. Lu orang boleh pikir. Ni berita ada pro dan ada con..

Satu berita mau letak 1 batalion wataniah kat setiap 222 parlimen di Malaysia. Canggih dan cerdik. Kurang-kurangnya banyak la kita nampak mat perang bersepah-sepah. Baru la macam Mesir. Tapi kot terlampau bangat. Belanjanya berapa? Kiranya ekonomi gawat-gawat ni kita banyak duit lagi ke? Gua tengok masa PRK baru ni letak polis tak sampai sebulan pun mau makan juta-juta. Gila ahh!!

Lagi satu berita mau kasi insurans sama itu tanam-tanaman dengan ternakan. Kot kalau-kalau banjir atau bencana boleh bagi pampasan. Ini insuran apa namanya? Bencana alam ada insuran ka? Kiranya sudah canggih Malaysia kan?

***

Aisyah terkeluar tak minggu lepas dalam AF?

2 comments:

HjMisaiKontot :الدليل السياحي said...

Ya sheikh... ini semua pasal nak tambah undi pos la....

aku said...

biasala tu...2 hal jea, undi pos dan RM !!!! kontrak mega tu, kayala mereka dan keluarga mereka..