Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Wednesday, April 22, 2009

180-Dialog drama samarinda edisi khas!!

"Hek eleh mamat ni. Bola tu lawan tiap minggu takda sapa bising pun," kata gua.

"Tu belum buat live kat tv lagi macam kat Amerika nun, kalau buat camnalah agaknya yer?," ujar gua lagi

Gambar hiasan



"Mungkin ada baiknya kita bertanding di situ. Tapi saya rasa geram jugalah, geram kerana mereka (pembangkang) seolah-olah setiap bulan nak ada pilihanraya kecil," kata Mukhriz.

Gua menyampuk lagi, "Tak yah la lawan, buat penat je."

***Iklan***

SEREMBAN: Bahana cemburu gila, seorang suami tergamak menyuntik dadah pada isterinya bagi mengelak wanita itu terlalu aktif dan keluar rumah. Bagaimanapun, tindakan gila lelaki terbabit bukan saja menyebabkan si isteri menderita, malah menjadi ketagihan dadah.

Lambat betul la nak siar channel JAKIM ni..

3 comments:

rahimin idris said...

tak lawan lagi dah takut? ala, baru 2 juta abis buat prk dah nak kecoh..tak gitu?

alif-mikail said...

kete apa tu?

antusabun said...

alif - Kereta Honda EG