Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Tuesday, April 7, 2009

149-Kelkatu malam

Petugas-petugas gerombolan kita sudah maklum perangainya. Peraih undi dari kalangan mereka pun kita sudah maklum. Apa tah lagi pemuda-puteri mereka. Ganas, garang dan bengis. Sifat semulajadi mereka adalah samseng. Itu pun kalau ramai. Kalau dok sorang-sorang mereka adalah lebih baik dari nabi. Mereka juga sanggup sujud pada anda wahai petugas-petugas PR. Jadi biarkan mereka dengan perangai jelik mereka. Jangan di ambil kisah.

Yang penting kita bekerja untuk kemenangan calon kita, parti dokongan kita. Mereka dari puak gerombolan anggap sahaja seperti kelkatu malam. Mengemis untuk sesuap nasi anak beranak mereka. Manusia yang mengharap belas ehsan dari pemimpin mereka yang kaya hasil duit rakyat.

Percayalah wahai penyokong PR sekalian. Andainya PR memerintah Malaysia, merekalah yang mula-mula memakai serban berlagak alim dan suci sesuci makhluk tuhan atas muka bumi ini. Mereka akan mengaku merekalah yang berpeluhkan darah berjuang demi PR, demi Anwar, Demi Nik Aziz, demi Karpal.

Mereka ini tidak lama. Sekejap sahaja. Habis pilihanraya mereka pun lesap. Seperti kelkatu juga bila siang menjelma. Subuh ntah ke mana!!

4 comments:

Anonymous said...

yg berlagak alim ni org umno je..time piliharaya kelam kabut g masjid..kalo tk mane ade..solat 5 waktu tk nampak muke..
umno ni ngarut je..penyapu..pelantak duit rakyat..
rasuah..hangpa ni tong najis..hangpa duk dlm tong najis..perasuah tegaq..

AnakWarisan said...

Umno pengadai bangsa perangai dah teruk rupa umno lagi burok bela melayu konon.

naked gun said...

sape2 yg masih sokong umno tu memang bodoh dan bebal yg terlampau. kalau dah biasa sgt mkn duit haram tu otak pun jd tepu,beku sebab tu diorang senang di kaldai kan oleh kepala2 diorang. makanla duit rakyat tu,aku tak halal la

kudin said...

spesis camni ibarat DIMANA ADA GULA DISITU ADA SEMUT.

bila dh banyak sgt spesis ni, organisasi akan mereput dari dalam