Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Tuesday, April 7, 2009

150-Oit, nampak sangat la kerja lu tak adil. Cover-cover la sket..

Apa ntah angin encik polisi ni. Makin kelam-kabut plak wa tengok buat kerja. Lu jangan la layan sesangat budak gerombolan tu. Ke lu memang ahli gerombolan berdaftar. Bukak la uniform tu. Dah tak pasal berbakul-bakul sumpahan kat lu. Kang esok tercirit-birit nanti.. Wa tak jamin.


12.40pm (TERKINI)
7 orang ahli Keadilan SEDANG DITAHAN kerana memiliki topeng Altantuya. Ummi sedang bergerak ke Balai Polis Trong sekarang !

Sebuah kereta yang membawa keranda 'Altantuya' telah ditahan Polis di Pekan Trong sebentar tadi pada jam 12.50pm tengahari. Kini Polis juga turut menahan pemandu kereta tersebut. Keranda itu akan dibawa ke Balai Polis. Pengebumian tergendala sebentar.

Maklumat yang baru diterima, polis telah melepaskan gas pemedih mata di Taman Kaya, Simpang. Minta kepada petugas supaya jangan bertumpu kesana kerana akan mengusutkan lagi keadaan.

Subuh tadi pasukan FRU membentengi sekeliling bas yang ditahan oleh petugas PR. Pegawai polis jadi jurucakap UMNO. Polis dan FRU memaki hamun dan menghalau petugas-petugas PR yang mahu mendapatkan kepastian ke mana arah tujuan rombongan tengah malam itu.

Belum pernah berlaku dalam sejarah dunia sejak zaman nabi Adam, bas pelancong masuk ke pekan kecil Kuala Trong pada pukul 3 pagi kononnya nak melancong ke Pulau Pasir Hitam. Pelancong dari Negeri Sembilan itu bercuti beramai-ramai pada hari Selasa! Hari Selasa! Hari Selasa!

Yang ni sepatutnya lu ajar..

Laporan yang baru diterima daripada Ketua Srikandi PKR, beberapa orang dari Pemuda Umno terus mengekori srikandi2 PKR sambil berterusan membuat aksi isyarat lucah hari ini. Keadaan ini benar2 memberi keresahan dan kebimbangan beliau lebih2 lagi insiden melondeh seluar baru saja berlaku semalam.

-Semua report wa cilok dari http://politikbanjar.blogspot.com/

3 comments:

alif-mikail said...

cantik layout..

apa aok nak tido kamunting?

Antusabun said...

haha...

Anonymous said...

Alamak...pengundi hantu dah masuk ker???